Vše o nákupu
Časté dotazyDoprava a platba
Dodací lhůty
Doručení na Slovensko
Osobní odběr
Navštivte násVaše objednávka
Stav objednávkyStav reklamce
Reklamace a výměna
Poznej Luximus.cz
O Luximus.czVýměna velikosti
V případě že Vám nesedí velikost, zboží Vám vyměníme za jiné.
Jak postupovat:
- V zásilce naleznete reklamační formulář (leták A5) který prosím vyplňte dle instrukcí (ke stažení zde).
- Zboží včetně letáčku vložte do krabice a připravte k odeslání.
Odeslání kurýrem PPL:
- Formulář pro objednání svozu balíku naleznete ZDE. Svoz si můžete také objednat na zákaznické lince PPL: 840 775 755
- Do formuláře vyplňte:
Příkazce - uveďte Vaší adresu, kam má přijet PPL kurýr
Příjemce - uveďte naší adresu:
Jméno: Domia services s.r.o. Školní nám. 463, Beroun 266 01 Tel.: (+420 728 830 830)
Odeslání českou nebo slovenskou poštou:
- Balíček odešlete na jakékoli pobočce ČP na adresu: DOMIA services s.r.o.Školní nám. 463 Beroun 266 01
Vrácení zboží:
Jak postupovat:
- V zásilce naleznete reklamační formulář (leták A5) který prosím vyplňte dle instrukcí.
- Zboží včetně letáčku vložte do krabice a připravte k odeslání.
Odeslání kurýrem PPL:
- Formulář pro objednání svozu balíku naleznete ZDE. Svoz si můžete také objednat na zákaznické lince PPL: 840 775 755
- Do formuláře vyplňte:
Příkazce - uveďte Vaší adresu, kam má přijet PPL kurýr
Příjemce - uveďte naší adresu:
Jméno: DOMIA services s.r.o. Školní nám. 463 Beroun 266 01
Odeslání českou nebo slovenskou poštou:
- Balíček odešlete na jakékoli pobočce ČP na adresu: DOMIA services s.r.o. Školní nám. 463 Beroun 266 01
Doplňující informace:
- Reklamované zboží nepoškozené a zabalené v původním balení vraťte do 14-ti dní od obdržení balíčku.
- Standardní doba na vyřízení reklamace je 1 týden. Dle obchodních podmínek máme 30 pracovních dní na vyřizení reklamace.
V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat:
Zavolejte přímo na reklamační oddělení: (+420) 728 830 830
Nebo napište na: reklamace@luximus.cz