Vše o nákupu a reklamaci

Výměna velikosti


V případě že Vám nesedí velikost, zboží Vám vyměníme za jiné.

 

Jak postupovat:


  • V zásilce naleznete reklamační formulář (leták A5) který prosím vyplňte dle instrukcí (ke stažení zde).
  • Zboží včetně letáčku vložte do krabice a připravte k odeslání.

Odeslání kurýrem PPL:

  • Formulář pro objednání svozu balíku naleznete ZDE. Svoz si můžete také objednat na zákaznické lince PPL: 840 775 755
  • Do formuláře vyplňte:


Příkazce - uveďte Vaší adresu, kam má přijet PPL kurýr 
Příjemce - uveďte naší adresu:
Jméno:  Domia services s.r.o. Školní nám. 463, Beroun 266 01 Tel.: (+420 728 830 830)

Odeslání českou nebo slovenskou poštou:

  • Balíček odešlete na jakékoli pobočce ČP na adresu: DOMIA services s.r.o.Školní nám. 463 Beroun 266 01


Vrácení zboží:


Jak postupovat:


  • V zásilce naleznete reklamační formulář (leták A5) který prosím vyplňte dle instrukcí.
  • Zboží včetně letáčku vložte do krabice a připravte k odeslání.

Odeslání kurýrem PPL:

  • Formulář pro objednání svozu balíku naleznete ZDE. Svoz si můžete také objednat na zákaznické lince PPL: 840 775 755
  • Do formuláře vyplňte:


Příkazce - uveďte Vaší adresu, kam má přijet PPL kurýr 
Příjemce - uveďte naší adresu:
Jméno: DOMIA services s.r.o. Školní nám. 463 Beroun 266 01


 

Odeslání českou nebo slovenskou poštou:

  • Balíček odešlete na jakékoli pobočce ČP na adresu: DOMIA services s.r.o. Školní nám. 463 Beroun 266 01

 



Doplňující informace:

  • Reklamované zboží nepoškozené a zabalené v původním balení vraťte do 14-ti dní od obdržení balíčku. 
  • Standardní doba na vyřízení reklamace je 1 týden. Dle obchodních podmínek máme 30 pracovních dní na vyřizení reklamace.


V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat: 

Zavolejte přímo na reklamační oddělení: (+420) 728 830 830

Nebo napište na: reklamace@luximus.cz

 

Nahorů